Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

ίντερνετ τέλος

Σας είπα;
Μη μπαίνετε ιντερνετ. Είναι κακό. Έχει παιδεραστές μέσα. Άσε που είναι εθισμένο σ'αυτό το 1% των νέων. Επίσης παρατηρήθηκαν καναδυοτρείς απόπειρες αυτοκτονίας. Φτού κακά.
Μόνο τηλεόραση να βλέπετε.
Τα δελτία ειδήσεων κάνουν καλό. Σε ενημερώνουν. Ξέρεις ανά πάσα στιγμή τι κάνουν και που είναι οι "επώνυμοι".
Τα μεσημεριανά ανεβάζουν το πνευματικό επίπεδο. Και δίνουν και καλά παραδείγματα (πήδηξα τον παπού μου για να μου γράψει την περιουσία του που τελικά μου την έφαγε ο πατέρας μου απατώντας μαζί μου τη μάνα μου)
Τα πρωινάδικα είναι αναψυχή. Σκέτα στρουμφάκια.
Το βράδυ μπορείς να δείς σε όλα τα κανάλια τις ίδιες σειρές κατασκευασμένες με την ίδια δημιουργικότητα, τους ίδιους ηθοποιούς.
Ακόμα και που ασχολούμαι αυτή τη στιγμή νιώθω ηλίθιος που αναφέρομαι σ'αυτά.

Αυτό που με θλίβει είναι ότι άκουσα αρνητικά για το ιντερνετ από το Σκαι, το μόνο κανάλι που εκτιμώ για την προσπάθειά του να αλλάξει την τηλεόραση. Δεν είναι άγιο, αλλά προσπαθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: